skip to Main Content

Közösségi Média Marketing

Az online jelenlét sok vállalkozás számára szinte létszükségletté vált, de a hatékony és pozitív digitális jelenléthez első sorban elengedhetetlen egy üzleti és marketing stratégia létrehozása. A közösségi média az egy hatékony eszköz, de csak akkor ha tudja, hogy hogyan kell kezelni őket, annak érdekében, hogy elérje üzleti céljait.  
Tanácsadóink több mint 25 éves tapasztalattal rendelkeznek a vállalati kommunikáció terén. Ezért tudjuk, hogy hogyan kell megszervezni egy kommunikációs csapatot, kialakítani a belső eljárásokat és a háttérben zajló tartalomgyártási és szerkesztési folyamatokat, mielőtt az nyilvánosságra kerül. Végezetül, kiértékeljük az eredményeket az üzleti célok függvényében. 

Amikor egy vállalat úgy dönt, hogy Magyarországon fektet be, akkor lényegében át kell alakítania gondolkodásmódját, a nyelvét, a kommunikációját. Ezen felül a cégnek minden kommunikációs üzenetét újra kell értelmeznie, és testreszabnia annak függvényében, hogy mi az elérendő üzleti cél.

A jövőkép, a tervezés, a fejlesztés és a folyamat ellenőrzése lényeges lépések amiket meg kell tenni annak érdekében, hogy elérjük az üzleti céljainkat és optimalizáljuk a befektetett időt és erőforrásokat.

Bízzon az ITL Marketing csapatában, és építsük ki együtt a legjobb kommunikációs stratégiát a magyarországi beruházásaihoz és projectjeihez.

Találkozzon Szakmai vezetőinkkel

Luigino Bottega

ITL Marketing Részlegvezető

Back To Top