Amikor egy vállalat úgy dönt, hogy Magyarországon fektet be, akkor lényegében át kell alakítania gondolkodásmódját, a nyelvét, a kommunikációját. Ezen felül a cégnek minden kommunikációs üzenetét újra kell értelmeznie, és testreszabnia annak függvényében, hogy mi az elérendő üzleti cél.
A jövőkép, a tervezés, a fejlesztés és a folyamat ellenőrzése lényeges lépések amiket meg kell tenni annak érdekében, hogy elérjük az üzleti céljainkat és optimalizáljuk a befektetett időt és erőforrásokat.
Bízzon az ITL Marketing csapatában, és építsük ki együtt a legjobb kommunikációs stratégiát a magyarországi beruházásaihoz és projectjeihez.
Találkozzon Szakmai vezetőinkkel
Találkozzon Szakmai vezetőinkkel
1967-ben született Olaszországban, 1984-ben megalapította a saját kommunikációs cégét, amely innovatív megoldásokat fejlesztett ki a reklámozásban és online közösségekben. 2000-ben költözött Budapestre és megalapította a saját rendezvényszervező cégét, majd 2003-tól részt vett az ITL Group Marketing részlegének megszületésében. A marketing részleg vezetőjeként számos sikeres projektet irányított, mint az Economia.hu online magazin létrehozása és az évenként megrendezésre kerülő Budapest Business Party. Létrehozója az első olaszországi web közösségeknek, többször elnyerte az olasz gazdasági napilap “IlSole 24Ore” által alapított és a web Oscar díjának nevezett “Il Premio WWW” díjat.