skip to Main Content

Kommunikációs Marketing Tervek és Stratégiák Kommunikációs Marketing Tervek és Stratégiák

Kommunikációs Marketing Tervek és Stratégiák

Az ügyfelekkel való kommunikáció és a potenciális ügyfelekkel való kapcsolat felvétele szükséges lépés a tartós bizalmi kapcsolatok kiépítéséhez. Ez egy holisztikus folyamat, amelynek során számos üzleti tényezőt figyelembe kell venni. 
A cég értékeiből kiindulva, együtt meghatározunk egy vállalati kommunikációs és marketing tervet, amely lehetővé teszi majd a célok elérését. 
Szeretné tudni, miért választjuk ezt a megközelítést? A célunk, hogy kézzelfogható eredményeket érjünk el a vállalata számára. 

A mi megközelítésünk stratégiai megközelítés, amelyet eredményeként létrehozunk egy működőképes kommunikációs és marketing tervet. Ez azt jelenti, hogy részleteiben kidolgozzuk a stratégiát, amivel kapcsolatba tudunk lépni az összes potenciális ügyféllel illetve meg tudjuk erősíteni a kapcsolatot a jelenlegiekkel. Mindezt úgy kell elérni, hogy, konzisztensek maradunk a hallgatósággal és a választott kommunikációs nyelvvel, online és offline egyaránt. 

Meghatározzuk a kívánt eredményeket, a szükséges teljesítményt és a folyamat célkitűzéseit a vállalati kommunikációs stratégia hatékonyabbá tétele érdekében. Mindezt a költségvetés, valamint a konkrét eredmények eléréséhez szükséges idő és erőforrások megszervezésével érjük el. 
A célunk, hogy elérjük az Ön célkitűzéseit, azzal, hogy kialakítunk egy bizalmi kapcsolatot, amiben együtt építjük fel a legmegfelelőbb stratégiát. Ez egy hosszú távú befektetés, amivel olyan hozzáadott értéket adunk Önnek, ami idővel egyre jobban felértékelődik majd ebben a gyorsan változó világban. 

A MÁRKA IDENTITÁS, REPUTÁCIÓ ÉS KOMMUNIKÁCIÓ.

Az ügyfelekkel való kommunikáció egy alapvető készség a vállalat számára. Az ügyfelekkel való kommunikáció legjobb módjának ismerete valójában az első lépés, hogy a cég sikeres legyen a termékei és szolgáltatásai népszerűsítésében és a márka hírnevének terjesztésében a piacokon.

Miért fontos a hatékony kommunikáció?

Az ügyfelekkel való kommunikáció elősegíti, hogy népszerűsítse a márkáját és a terméke vagy szolgáltatása értékét, ezzel is elősegítve a bizalmi kapcsolat kialakítását, illetve a vállalat identitásának a megerősítését.Az első lépés az az, hogy meghatározzunk egy hatékony vállalati kommunikációs stratégiát ami lehetővé teszi a potenciális ügyfelek elérését és a jelenlegiek megtartását.Az ITL Marketing csapatával együtt segítünk a leghatékonyabb kommunikációs stratégia megalkotásában a vállalat számára, ami összhangban van a vállalat értékeivel.

A lépések amiket együtt teszünk meg:

  • A helyzet elemzése
  • Kommunikációs célok meghatározása
  • A célközönség megismerése
  • A kommunikáció eszközeinek és nyelvének meghatározása
  • Egy működőképes terv létrehozása és egy folyamat megfigyelési terv kidolgozása

Amikor egy vállalat úgy dönt, hogy Magyarországon fektet be, akkor lényegében át kell alakítania gondolkodásmódját, a nyelvét, a kommunikációját. Ezen felül a cégnek minden kommunikációs üzenetét újra kell értelmeznie, és testreszabnia annak függvényében, hogy mi az elérendő üzleti cél.

A jövőkép, a tervezés, a fejlesztés és a folyamat ellenőrzése lényeges lépések amiket meg kell tenni annak érdekében, hogy elérjük az üzleti céljainkat és optimalizáljuk a befektetett időt és erőforrásokat.

Bízzon az ITL Marketing csapatában, és építsük ki együtt a legjobb kommunikációs stratégiát a magyarországi beruházásaihoz és projectjeihez.

Találkozzon Szakmai vezetőinkkel

Luigino Bottega

ITL Marketing Részlegvezető

1967-ben született Olaszországban, 1984-ben megalapította a saját kommunikációs cégét, amely innovatív megoldásokat fejlesztett ki a reklámozásban és online közösségekben. 2000-ben költözött Budapestre és megalapította a saját rendezvényszervező cégét, majd 2003-tól részt vett az ITL Group Marketing részlegének megszületésében. A marketing részleg vezetőjeként számos sikeres projektet irányított, mint az Economia.hu online magazin létrehozása és az évenként megrendezésre kerülő Budapest Business Party. Létrehozója az első olaszországi web közösségeknek, többször elnyerte az olasz gazdasági napilap “IlSole 24Ore” által alapított és a web Oscar díjának nevezett “Il Premio WWW” díjat.

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Back To Top