skip to Main Content

Miért válasszon minket?

A magyar piac ismerete

Nemzetközi és helyi kommunikáció

Public relations

Professzionalizmus

Vállalkozások igényeinek ismerete

Kreativitás

1995 óta a magyar üzleti környezethez igazítottuk a kommunikációs stratégiánkat, amely során elsajátítottuk a nemzetközi megközelítést a problémák felé, amely lehetővé teszi számunkra, hogy a külföldi vállalatok kommunikációját megfelelően igazítsuk a magyar viszonyokhoz. Ezeklel kommunikációs tervekkel az célunk, hogy kézzelfogható eredményeket érjünk el, mint például a márka hírnevének erősítése Magyarországon, valamint szilárd kapcsolati és kereskedelmi partnerségi hálózat létrehozása.

Amikor egy vállalat úgy dönt, hogy Magyarországon fektet be, akkor lényegében át kell alakítania gondolkodásmódját, a nyelvét, a kommunikációját. Ezen felül a cégnek minden kommunikációs üzenetét újra kell értelmeznie, és testreszabnia annak függvényében, hogy mi az elérendő üzleti cél.

 jövőkép, a tervezés, a fejlesztés és a folyamat ellenőrzése lényeges lépések amiket meg kell tenni annak érdekében, hogy elérjük az üzleti céljainkat és optimalizáljuk a befektetett időt és erőforrásokat.

Bízzon az ITL Marketing csapatában, és építsük ki együtt a legjobb kommunikációs stratégiát a magyarországi beruházásaihoz és projectjeihez.

FEDEZZE FEL A MARKETING SZOLGÁLTATÁSAINKAT

Amikor egy vállalat úgy dönt, hogy Magyarországon fektet be, akkor lényegében át kell alakítania gondolkodásmódját, a nyelvét, a kommunikációját. Ezen felül a cégnek minden kommunikációs üzenetét újra kell értelmeznie, és testreszabnia annak függvényében, hogy mi az elérendő üzleti cél.

A jövőkép, a tervezés, a fejlesztés és a folyamat ellenőrzése lényeges lépések amiket meg kell tenni annak érdekében, hogy elérjük az üzleti céljainkat és optimalizáljuk a befektetett időt és erőforrásokat.

Bízzon az ITL Marketing csapatában, és építsük ki együtt a legjobb kommunikációs stratégiát a magyarországi beruházásaihoz és projectjeihez.

Találkozzon Szakmai vezetőinkkel

Luigino Bottega

ITL Marketing Részlegvezető

Back To Top