Ügyfelünk egy most Magyaroroszágra érkező nemzetközi vállalat, amely a világ több országában rendelkezik gyártó kapacitással. Innovatív megoldásai és magas minőségű termékei méltán emelték a vállalatot a technológiai világ élvonalába számító cégek globális partnerévé.
Ügyfelünk jelentős beruházásra készül a hazai piacon, amely munkavállalói számára hosszú távú lehetőséget és szervezettel együtt történő folyamatos fejlődést kínál egy perspektivikus, nagy potenciállal rendelkező üzleti szegmensben.
Ügyfelünk a magyarországi üzleti tevékenységének elindítása kapcsán bízott meg minket, hogy keressünk számára egy tapasztalt és megbízható, magyar/kínai nyelvtudással rendelkező kollégát, aki a külföldi ügyvezető igazgató irányításával felel majd a magyaroroszági iroda kialakításáért, zökkenőmentes működését, a cég hazai növekedésének előmozdításáért.
Feladatok:
- Az irodai mindennapi működésének biztosítása, felügyelete: Az irodai felszerelések és berendezések működésének biztosítása, a beszállítókkal és szolgáltatókkal való kapcsolattartás, feladatok koordinálása.
- Adminisztratív támogatás nyújtása a vezetőség számára, beleértve a megbeszélések ütemezését, naptárak kezelését, levelezések és jelentések kezelését.
- Iroda és raktárhelyiség megtalálása, a bérlettel kapcsolatos ügyintézés.
- Fájlok, nyilvántartások és dokumentumok kezelése, biztosítva, hogy azok könnyen hozzáférhetők és naprakészek legyenek.
- Elsődleges kapcsolattartási pontként szolgál a belső és külső érdekelt felek között, a beérkező megkeresések kezelése és szükség esetén információnyújtás.
- Segítségnyújtás a vállalati rendezvények, értekezletek tervezésében és koordinálásában, a konferenciák szervezésében, biztosítva az összes logisztikai feladat hatékony kezelését.
- Alapvető pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása, például számlák feldolgozása, költségjelentések összeállítása, valamint a pénzügyi osztállyal vagy a külsős könyvelőcéggel való kapcsolattartás, a folyamatok koordinálása.
- Támogatás nyújtása HR-rel kapcsolatos alapvető feladatok kapcsán, mint például az új kollégák felvétele, az alkalmazottak nyilvántartásának vezetése és a képzések koordinálása.
- Szükség szerint az üzletmenet támogatása, segítségnyújtás a vámkezelésben és a kiszállítások kezelésében.
Elvárások:
- Kapcsolódó területen szerzett felsőfokú végzettség (pl. üzleti adminisztráció, menedzsment).
- Hasonló adminisztratív, támogatói vagy iroda vezetői területen szerzett több éves tapasztalat.
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség magyar és kínai nyelven (továbbá angol nyelvtudás előnyt jelent).
- Kiváló szervezési és problémamegoldó képesség.
- Képes egyszerre több feladatot is hatékonyan kezelni (multitasking).
- Precizitás, részletekre való odafigyelés képessége.
- Nyitott és motivált személyiség.
- Képes nagy fokú felelősséggel és önállósággal végezni munkáját.
- A MS Office programok (Word, Excel, PowerPoint) megbízható szintű használata.
Munkavégzés helye:
- Budapest
Amit a cég kínál:
- Versenyképes fizetés és juttatási csomag.
- Lehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál dolgozni.
- Szakmai fejlődési és karrierépítési lehetőségek.
- Egy virágzó iparágban fog dolgozni, amely tele van lehetőségekkel.
- Dinamikus nemzetközi csapat lapos hierarchiával, rövid döntéshozatali folyamatokkal, rugalmas munkavégzéssel.