skip to Main Content

ITL csapattalálkozó „ Köszöntések, visszajelzések és üdvözlések”

Május 17-én Stefania, Asselya és Michela, 3 ITL Marketing gyakornokunk befejezték szakmai gyakorlatukat az ITL Group-nál: mindhárman a cég nagyon értékes tagjává váltak.

Irene, aki közvetlenül velük foglalkozik, hatalmas mennyiségű, elképesztő terveket állított össze, melyeket ebben az időszakban váltottak valóra: az interjúktól a cikkeken át más egyébig. „Nagy öröm volt számomra , hogy velünk lehettek” – tette hozzá.

Alessandro: Nagyon dinamikus cég vagyunk, mely folyamatosan fejlődik és kész a rohamosan fejlődő világ új kihívásaira, melyben élünk. Az ITL Group-nál rendkívül nagyra értékeljük gyakornokaink közreműködését és szeretnénk még egyszer köszönteni őket, ezt az új energiát. Mindig jó érzés fiatal, briliáns elméket látni, akik csatlakoznak az ITL Group csapatához. Ahogy édesapám mondja, az élet „egy hosszú utazás” és örülünk, hogy ti ebben részt vesztek. Isten hozta az új nyári szezon gyakornokait és sok sikert kívánunk a tavaszi szezon gyakornokainak!

Sheila: Már nem is számolom az éveket, hogy mióta dolgozom az ITL Group-nál… nagyon szeretem amit csinálunk, és azt a sebességet, mellyel folyamatosan fejlődünk. Ezen cél eléréséhez hozzájárulnak kollégáink és gyakornokaink, amit nagyra értékelünk. Remélem, hogy egyre több gyakornok lehet részese az ITL Group csapatának, nemcsak az ITL Marketing-ben, hiszen más részlegeink kapui is mindig nyitva állnak.

Luigino: Remélem, hogy ez az új tapasztalat egy nagy befektetés, és egy fontos lépés lesz általánosságban az életükben; azt hiszem ez nagy hatással lehet rájuk. Legyetek önmagatok legjobb változata és használjátok fel mindazt, amit az ITL Group-nál tanultatok. Szívélyes üdvözletem mindazoknak, akik a mai napon csatlakoznak és remélem jól fogjátok magatokat érezni az elkövetkező hónapokban!

Irene: Épp ma döntött úgy az egész csapat, hogy egy üzenettel készít meglepetést ehhez a „Viszlát meeting”-hez. Mindenki választott egy olyan szót, mellyel leírhatja saját gyakornoki tapasztalatát. Stefania Della Rovere a „Kreativitás” szót választotta, hogy kifejezze sokoldalú kreatív ötlettekel elvégzett szakmai gyakorlatát. Arianna Cerri a „Barátságosság” szót választotta, a barátságos környezet miatt, melyben mindannyian dolgoztak. Asselya Sekerova „Új távlatok” -at az új kilátások és nézőpontok miatt, melyet ez a szakmai gyakorlat kínált. Michela Nardelli a „Csapatmunka” szóval fejezte ki annak jelentőségét, hogy milyen egy csapat részeként dolgozni a marketing területén, Buyan Bold a „Menő” szót választotta, a szórakozás és modern hozzáállás miatt, melyet ez a cég marketing tevékenysége nyújt.

A szakmai gyakorlat ideje alatt, az egész csapat gondosan vezette egy Excel táblázatban a napról napra végzett összes tevékenységet, az egyes feladatokra szánt óraszámmal pontosítva. Ez lehetővé tette az egyes tevékenységek által elvárt pontosabb végső értékelést és segített kiszámolni a különböző célok elérésére fordított időt.

„Ez, mint ahogy azt mindenki tudja, egy remek rendszer” teszi hozzá Alessandro. „Az ITL Group-nál bevezettük a „Journal”-t, hogy nyomon tudjuk követni az ügyfelek számlázható tevékenységeit de korlátozva a belső munkafolyamatokhoz való hozzáférést. A jövőben átgondoljuk, hogy milyen módon ( kézzel vagy automatikusan ) tudunk majd minden részleg adataihoz hozzáférni, hogy mindenki munkáját a lehető leghatékonyabban tudjuk koordinálni és értékelni” – közölte Alessandro.

A több mint 950 óra alatt… a marketing és gyakornokaink által végzett tevékenység iránti szenvedéllyel, NAGYON SOK EREDMÉNYT értünk el: több mint 1600 keresett kulcsszó, 600 olasz cég naprakész elérhetősége, 35 cikk az Economia.hu oldalán, 9 cikk az ITL Group blogjához, több mint 100 történet az Economia.hu közösségi médián, 80 SEO cím és meta leírások, 13 javított file, 9 céges bemutatkozó sablon az összes részlegünknek, ( PowerPoint és Google, amit megosztunk más részlegekkel, hogy lehetővé tegyük a számukra minden munkával kapcsolatos PowerPointhoz szükséges sablont ), több mint 6 új grafika és közösségi média modell, 4 részletes jelentés az ITL Group és Economia.hu közösségi médián, 1 új bemutató „ Működési mód az ügyfelek részére”, 2 elemzés az ITL Study Center számára, 2 Tervezet a közösségi médiáknak, 2 ország bemutatója „Isten hozott Kazahsztán” és „Isten hozott Mongólia” az ITL Marketing csapatának, 3 megszerkesztett video, 1 elemző cikk a 2020-ban Magyarországon alapított cégekről, melyek az ITL Group és az Economia.hu oldalon közlünk.

Néhány sor az ITL Marketing életéről

A mi gyakornokaink nagyon elégedettek voltak az ITL Group-nál végzett gyakorlatukkal és a következőket mondták:

Buyan azt mondta: „Nagy öröm és élmény volt számomra, és remélem, hogy többet érek el az ITL Group-pal. A szakmai gyakorlatomnak még nincs vége ”.

Arianna azt mondta: „Még csak észre sem vettem, hogy már a végéhez ért a gyakorlatom. Nagyon ideges voltam és aggódtam a gyakorlat előtt, azonban az egész tapasztalat tényleg nagyszerű volt Irene és a csapat segítségével . Fantasztikus élmény volt és most értettem meg végre, hogy mit értett azon Alessandro mikor ezt mondta, fontos, hogy a megfelelő embereket válaszd, akikkel együtt akarsz dolgozni! Mindenki annyira kedves, türelmes és szórakoztató volt, amiért hálás vagyok.

Asselya egy PowerPoint bemutatót készített erre az alkalomra és azt mondta: az ITL Group új távlatokat nyitott meg előttem; kreatív, megerősítő, ösztönző tapasztalat volt számomra, a csapat összes tevékenységét és kedvességét értékeltem; büszke vagyok a saját és mások munkájának eredményére. Hálás köszönet a mindig mosolygó és pozitív Irenenek”.

Michela ezt tette hozzá : Szomorú a búcsúzás, nekem nagyon tetszett az, hogy az ITL Group olyan rugalmas és szórakoztató volt. Jól éreztem magam, a gyakorlat alatt fejlesztettem nyelvi és kreatív képességeimet és tényleg értékeltem azt, ahogy csapatban dolgoztunk. Alig várom, hogy Budapestre jöhessek és találkozhassam mindenkivel”.

Stefania ezzel zárta: „ Személyesen tapasztaltam meg, hogy mennyire fontos építő kritikákat elfogadni, csapatban dolgozni, többfeladatosnak lenni. Áttekintettem az ITL Group összes értékét ( etika, fenntarthatóság, kreativitás, és még sok más ) sokat fejlődtem a gyakorlatom alatt. Nagyra értékelem ezt a tapasztalatot és szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik velem együtt tették meg ezt az utazást”.

Back To Top