skip to Main Content

Tecnocasa Group: Siker Magyarországon és azon túl

Technocasa Interjú

Volt szerencsénk beszélgetni Laura Bindivel, Tecnocasa fejlesztési igazgató Magyarországon, és Szabó Lászlóval, a Tecnocasa Magyarország vezérigazgatója, akik elmondták, hogyan fejlődött a Tecnocasa 1996 óta Magyarországon, a vállalat filozófiájára és ügyfélközpontúságára összpontosítva.

A Tecnocasa csoport az ingatlanok adásvétele, eladása és bérbeadása területén nyújtott közvetítői szolgáltatások szolgáltatójaként különbözteti meg magát, franchise-ügynökségek célzott hálózatán keresztül. Kérem, adjon áttekintést a Tecnocasa Csoport által ügyfeleinek nyújtott legfontosabb szolgáltatásokról, és magyarázza el, miben különbözik a vállalat a többi magyarországi ingatlanpiaci szereplőtől?

Az Ügyfél áll a munkánk középpontjában. Számunkra az ügyfél elégedettsége az elsődleges.

Cégünk a különböző munkafázisokhoz minden Tecnocasa átvevő iroda számára belső fejlesztésű eszközöket bocsát rendelkezésére (mint például az ügyfélkezeléshez elengedhetetlen adatbázist, mellyel minden iroda összeköttetésben van), csakúgy, mint a területekre bontott ingatlanajánlatokat tartalmazó Tecnocasa újságot vagy a tecnocasa.hu weboldalt.

Ezek az eszközök sikeresnek bizonyultak az évek során, mert képesek voltak alkalmazkodni a piac változásihoz.

Irodáink igen magas minőségű szolgáltatásai a piac mélyreható ismeretének és az egy adott területre való specializálódásnak köszönhetőek.

Az ügyfelek sokkal igényesebbek, sokkal „válogatósabbak” lettek az ingatlanközvetítők kiválasztása terén is, ezért elkötelezettek vagyunk az átláthatóság és a szakértelem mellett.

A szabályaink egyszerűek, a kollégáink egymással és az ügyfelekkel való mindennapos tevékenységeihez kötődnek.

Megbízhatóan és kiegyensúlyozottan, de mindenekelőtt nagy tisztelettel, elkötelezettséggel és felelősséggel végezzük a munkánkat.

A márkáink közötti szinergia segít minket abban, hogy az ingatlanvásárlás és -kezelés fázisainak különböző aspektusaiban is teljesíttethessük az ügyfeleink igényeit.

Az ügyfél felbecsülhetetlen értéket jelent számunkra, mely meghatározza a saját növekedésünket.

A Tecnocasa Csoport jelentős eredményeket ért eé Magyarországon. Négy olyan márka (Tecnocasa, Kíron, Immocto, Tecnocasa Commercial) jelenlétéről tudunk a csoporton belül, amelyek elsősorban az ingatlanközvetítéssel és hitelközvetítéssel foglalkoznak. El tudnátok magyarázni részletesebben a márkáitokon keresztül ingatlanszektorban végzett főbb tevékenységeiteket?

A Tecnocasa Csoport alapjait a lakossági ingatlanközvetítés teremtette meg, ezzel lépet piacra először Olaszországban, majd később további 8 országban, köztük Magyarországon is 1996-ban. A lakossági ingatlanközvetítés azaz a Tecnocasa franchise mai napig a Csoport legdominánsabb szereplője. Ezt követte a Kíron a hitelközvetítés terén, mely mára a sokéves tapasztalatoknak és a bankfüggetlen tanácsadásnak köszönhetően erős támogatást nyújt az ügyfelek szélesebb körű kiszolgálása során. A piac fejlődésével, a kis és nagy befektetők megjelenésével elengedhetetlené vált a professzionális ingatlankezélés, mint szolgáltatás elindítása, melyet a Csoport egy újabb tagja az Immocto márkanév alatt hozott létre és mára elengedhetetlen szolgáltatássá vált a külföldi ügyfeleink, de belföldi befektetőink részére is. A teljes szinergiát a kereskedelmi és ipari szegmens terén tett erőfeszítéseink teremtették meg, így jött létre a Tecnocasa Commercial, mellyel sikerült az ingatlanközvetítés terén a teljes palettát lefednünk. Hosszú még az út, ami előttünk áll, de az évtizedes tapasztalatoknak és a hálózat elkötelezett képviselőinek hála, kitartóan tudunk fejlődni.

A Tecnocasa Csoport kiemelkedik a franchise ügynökségek hálózatából az ingatlaneladás és bérbeadás területén. Tudnátok adni egy áttekintést a Tecnocasa Csoport által az ügyfelei számára kínált legfontosabb szolgáltatásokról, és elmagyaráznátok, miben különbözik a cég a többi Magyarországon jelenlévő, az ingatlanközvetítésben tevékenykedő szereplőtől?

Büszkén és bátran mondhatom, hogy a Tecnocasa Csoport bármely önálló tagja egy életútként tekint a munkájára, nem egy köztes állomásként, nem egy divathullámra ül fel, hanem igyekszik maradandót építeni, ami megköveteli a teljeskörű szolgáltatáson túl a valódi ügyfél fókuszt. A hálózatunkban a meritokrácia az üzleti modell része, így tudjuk garantálni a szakmai felkészültséget és odaadást. Továbbá az előbb felsorolt szakmai orientációkon túl, a területi prioritás biztosítja a lokális piac kiemelkedő ismeretét, mind árak és ügyfelek tekintetében. Ezek összesége teremti meg az elégedett, visszatérő ügyfelek bázisát, mely mostanra a minőségen túl számosságában is kimagasló és ők jelentik a különbséget.

A Tecnocasa Csoport minőségi szolgáltatást nyújt, bizalmi kapcsolatot tart fenn ügyfeleivel, és pozitív élményt biztosít az ingatlanügyletek során. Milyen kezdeményezések és gyakorlatok révén követi ezt a vállalati filozófiát?

Vállalati filozófiánkat belső képzési programokon adjuk át a munkatárasainknak az adott ország szerint alakítva, ahol jelen van a márkanév, de mindenki számára közös és egységes módszertani alapokkal.

A nagyobb tapasztalattal rendelkező kollégáink munkánk minden szakaszában támogatják a fiatalabb kollégáinkat.

Munkatársaink személyes tapasztalatai, a terület, ahol dolgozunk, valamint a belső képzési rendszerben szerzett tapasztalatok arra ösztönöznek minket, hogy folyamatosan elemezzük, terjesszük és fejlesszük a munkamódszerünket.

A fiatalok jelentik a Tecnocasa Csoport motorját, ők a jelenünk és ők lesznek jövőnk is, az éltető erő, amelytől nap mint nap fejlődünk és közelebb érezzük magunkat a változó világhoz.

A fiatalok lelkesedése az, amire szükségünk van a hálózatunk fejlesztéséhez.

A hálózaton belüli fejlődésük kizárólag érdemeik szerint valósul meg, útjuk során először munkatársai, majd vezetői, ezt követően tulajdonosai lesznek egy vagy több ingatlanirodának.

A Tecnocasa márkanév használatát nem adjuk át a hálózaton kívülről érkezetteknek, mert minden irodának ugyanazon elvek és értékek mentén kell tevékenykednie.

A teljes interjú megtekintéséhez: https://youtu.be/VnI1EuOGoew

Back To Top